Beste klanten, Beste partners,

De maatregelen zoals uitgevaardigd door de verschillende overheden naar aanleiding van de uitbraak van het coronavirus hebben een ernstige impact op ons dagdagelijks leven en dus ook op de werking van ons kantoor.
Onze dienstverlening blijft gehandhaafd tijdens deze uitzonderlijke periode, maar als werkgever zijn wij ook verantwoordelijk voor de veiligheid van ons eigen team.
Om de verspreiding van het virus in te dijken, zullen wij de komende weken dan ook opteren voor een alternatieve communicatiewijze:
Ons kantoor blijft voorlopig geopend volgens de normale openingstijden, doch zullen wij vanaf heden en al zeker tot en met 05/04 werken achter gesloten deur.
Onze medewerkers staan graag ter beschikking per mail of per telefoon en wij verzoeken u om kantoorbezoeken te vermijden.
Indien persoonlijk overleg in uw dossier toch hoogstnoodzakelijk is, zal ons kantoor strikt handelen conform de richtlijnen van het Agentschap Zorg & Gezondheid. Zo zullen wij onder andere handdrukken vermijden, de nodige afstand bewaren en werd ons onthaal voorzien van alcohol gel.
U vertrouwt op ons om uw activiteiten te ondersteunen en wij zullen er zijn voor u en uw bedrijf, zoals altijd.

Hieronder treft u informatie over de mogelijke steunmaatregelen.

Steunmaatregelen

Het Agentschap Innoveren en Ondernemen (Vlaamse overheid) heeft haar website aangevuld met info over o.a. de hinderpremie voor bedrijven die verplicht moeten sluiten.
Zo kan deze premie die ondernemers krijgen voor het sluiten gecumuleerd worden met de afhaal/levering.
https://www.vlaio.be/nl/begeleiding-advies/moeilijkhedencoronavirus/specifieke-maatregelen-mbt-het-coronavirus/coronavirus

Ook op de website van de FOD Economie (Federale overheid) vindt u meer informatie en eveneens federale steunmaatregelen, zoals o.a.:

Zorg goed voor uzelf en voor elkaar.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.